1. První upomínka
- Pokud není splátka uhrazena do 20. dne v měsíci splatnosti, je klientovi vystavena první upomínka.
- Tato upomínka je zpoplatněna částkou 500 Kč.
- Zasíláme ji prostřednictvím SMS, e-mailu a případně i datovou schránkou.
- Zároveň se snažíme klienta kontaktovat i telefonicky – opakovaně a v různých časech, abychom zvýšili šanci na spojení.

2. Druhá upomínka
- Pokud klient neuhradí splátku ani do 5. dne následujícího měsíce, vystavujeme druhou upomínku.
- I tato upomínka je zpoplatněna částkou 500 Kč.
- Opět je zaslána SMS, e-mailem či datovou schránkou.
- Pracovníci společnosti klienta pravidelně kontaktují telefonicky a snaží se s ním domluvit na řešení.

3. Zesplatnění úvěru
- Pokud klient ani po opakovaných upomínkách neuhradí dlužnou částku a zůstává nekontaktní, dochází za standardní situace k zesplatnění úvěru přibližně po čtyřech měsících od původní splatnosti .
Celý případ je následně předán advokátní kanceláři.
- Ve výjimečných případech může k zesplatnění dojít i dříve, a to zejména tehdy, pokud klient neprojevuje žádnou snahu situaci řešit, zůstává dlouhodobě zcela nekontaktní či porušil smluvní ujednání.
- Co budete muset uhradit: dlužnou jistinu, kapitalizovaný úrok, úroky z prodlení (0,1% denně), smluvní pokutu a náklady na upomínky

Na čem si zakládáme
- Osobní přístup: Výše popsaný proces se uplatňuje zejména tehdy, když se s klientem nelze spojit a zjistit jeho situaci.
- Snahu o domluvu: Pokud klient projeví zájem řešit svou situaci, naši pracovníci se vždy snaží najít takové řešení, které ho neuvrhne do ještě větších problémů. Klientům v individuálních případech nabízíme možnost odložení splátky či sjednání náhradního splátkového kalendáře.
- Prevence je nejlepší cesta: Pro obě strany je nejvýhodnější, když klient kontaktuje společnost co nejdříve – ideálně ještě před vystavením první upomínky. Díky tomu je možné předejít zbytečným sankcím i stresu.